PERTUBUHAN BELIA ISLAM BERSATU

PERTUBUHAN BELIA ISLAM BERSATU

CAWANGAN JOHOR

CAWANGAN JOHOR

Monday, July 20, 2009

Maklumat Untuk Semua

Salam perjuangan



Perhatian kepada semua yang melayari blog ini,saya ingin memberitahu bahawa saya iaitu Panglima Setia Haroun Al Rasyid bin Zainalabidin
( Wakil Mutlak Jeneral di Negeri Johor )
akan menyerahkan tugas dan tanggungjawab saya selama 7 bulan ini kepada
saudara Maznorzairil bin Mazelan.
Ini adalah kerana saya akan mengikuti latihan asas Polis di Pusat Latihan Polis Ayer Hitam, Negeri Sembilan bermula 1 Ogos 2009 hingga akhir bulan 2/2010.
Saya mengharapkan kepada ahli2 313 sekitar Johor dapat memberikan kerjasama kepada beliau.Saya telah mendapat sokongan dan persetujuan dari Timbalan Jeneral Setia Al-Wallid untuk melantik saudara Maznorzairil bin Mazelan sebagai
Pemangku Wakil Mutlak Jeneral di Negeri Johor berkuatkuasa 1 Ogos 2009.
Sebarang masalah dan pertanyaan anda boleh menghubungi beliau.


Kepada mereka yang berminat bersama 313,anda boleh mendaftar terus kepada
saudara Maznorzairil. Tetapi,setiap penyertaan akan di tapis secara ketat oleh beliau.
Sepanjang ketiadaan saya,beliau akan di bantu oleh Timbalan Jeneral Setia Al-Wallid.




Saudara Maznorzairil bin Mazelan
( Pemangku Wakil Mutlak Jeneral di Johor )
017-7100535

No comments:

Post a Comment