PERTUBUHAN BELIA ISLAM BERSATU

PERTUBUHAN BELIA ISLAM BERSATU

CAWANGAN JOHOR

CAWANGAN JOHOR

Monday, July 6, 2009

BACA

Assalamualaikum.
Saya ingin memberikan sedikit nasihat kpd pihak tertentu yg mengkaitkan Pertubuhan Geng Otai Malaysia dengan PEKIDA dan kumpulan samseng tertentu. Saya ingij tegaskan di sini bahawa PBIB ini bukan satu pertubuhan samseng,

Semua perlembagaan, matlamat perjuangan kami, aksesori, sejarah 313 ini dan ikrar Taat setia semuanya saya yg buat. Saya tahu apa matlamat 313 ini. 313 ni bukan kongsi gelap atau apa2. Saya beri amaran pada sesiapa yg cuba menjatuhkan 313 ini. Dlm 313, kami x pakai istilah ayahanda, abang long, abang ngah, tiger wari, naga, 36 dan seangkatan dgn nya.. Kalau nak kutuk kami biar ada bukti. Jgn main cakap saja ikut sedap bibir. Boleh tergolong dlm fitnah.

Sekarang ramai saudara seangkatan aku di hina, kononya 313 ini samseng terlibat dlm pergaduhan di Damansara, Ukay Perdana dan mcm2. Apa kejadah tu? Ada otak ke bila nak cakap tu?> Kalau ada knowledge baru la cakap. kalau tak tahu diam tutup mulut dan gari mulut tu dgn rantai.

Walaupun saYA bekas timbalan presiden di bawah pimpinan Presiden 313 ini seorang Abang Long SAHABAT kampung Baru, namun saya tetap akan pertahankan 313 sampai selama lamanya tanpa menghiraukan ancaman dari mana mana pihak. ALLAH SWT ada bersama kami, buat apa kami perlu takut pada penyebar fitnah?

kami mengamalkan prinsip amar makhruf nahi mungkar juga. bukan nak tiru mcm pekida tapi amalan amar makhruf nahi mungkar ini perlu di buat dalam kalangan masyarakat dlm sesebuah negara. Semangat BROTHERHOOD kami satu angkatan tentera ALLAH, berlindung di bawah panji hitam ufuk timur tetap akan berdiri megah, teguh, bersatu, dan assabiah!.Kami ini maju membantu anak anak melayu muda, dah nama pertubuhan pun belia, x kan nak jadi samseng? kami juga melaksanakan undang2 di mana sekiranya ada ahli yg terlibat dlm kemungkaran akan kami MAjlis Tertinggi ambil tindakan tegas terhadap yg terbabit sebagai amaran dan pengajaran buat ahli yg lain.

Oleh itu, saya menyeru kalau ada mana mana pihak yg x puas hati sila beritahu saya atau jumpa saya secara bersemuka.jgn jadi pengecut dengan menyerbarkan fitnah.

sekian.

No comments:

Post a Comment